Cricket

اولی رابنسن آسٹریلیا کے خلاف چوتھے ٹیسٹ سے قبل بھاری انجری کے باعث واپس آ گئے

اولی رابنسن نے انگلینڈ کی فتح کے دوران ہیڈنگلے میں تیسرے ٹیسٹ میں محدود کردار ادا کیا۔ 29 سالہ کو اولڈ ٹریفورڈ میں بدھ سے شروع ہونے والے چوتھے ٹیسٹ کے لیے انگلینڈ کے 14 رکنی اسکواڈ میں شامل کیا گیا ہے۔

اور چوتھے ٹیسٹ جیتنے کے لیے ضروری ہونے سے پہلے، انگلینڈ کو زبردست حوصلہ ملا ہے۔ اولی رابنسن نے انگلینڈ کو یہ کہہ ہے کہ وہ اگلے ہفتے ایمریٹس اولڈ ٹریفورڈ میں ایشز کے چوتھے ٹیسٹ کے لیے “100 فیصد فٹ” ہونے کی توقع رکھتے ہیں۔

جبکہ دوسری اننگز میں بالکل بھی بولنگ نہیں کی۔ لیکن آنے والے میچ سے قبل انہوں نے خود کو فٹ قرار دیا ہے۔ سیمر نے ہیڈنگلے میں تیسرے ٹیسٹ کے دوران کمر کی تکلیف میں مبتلا ہونے سے پہلے صرف 11.2 اوور بھیجے، اور جب اس نے بلے کے ساتھ چھ گیندوں کا کیمیو کیا اور آسٹریلیا کی دوسری اننگز میں فیلڈنگ کی، تو اس نے دوبارہ بولنگ نہیں کی۔

کیا واپس آئیں گے رابنسن اولڈ ٹریفورڈ؟

رابنسن، جن کی کاؤنٹی سیزن کے آغاز سے قبل ان کی کمر کے نچلے حصے میں انفکشن تھا، کو اپنی جگہ برقرار رکھنے کے لیے ایک جنگ کا سامنا ہے کیونکہ جیمز اینڈرسن اپنے ہوم گراؤنڈ پر آخری ٹیسٹ کے لیے شامل ہونے کے لیے زور دے رہے ہیں – جو بدھ سے شروع ہو رہا ہے – اسٹیورٹ براڈ اور کرس ووکس کے الیون میں رہنے کی توقع ہے، جیسا کہ فاسٹ باؤلر مارک ووڈ، جنہوں نے 96.5mph کی رفتار سے ٹاپ آؤٹ ہوئے، جس میں سات وکٹیں حاصل کیں اور ہیڈنگلے میں دونوں اننگز میں 24 گیندوں پر بلے بازی کے ساتھ 40 رنز کا حصہ ڈالا۔ لیکن 29 سالہ کھلاڑی نے انجری کے کسی بھی مسئلے کو حل نہیں کیا اور اپنے آپ کو 100 فیصد فٹ اور 19 جولائی سے اولڈ ٹریفورڈ میں آسٹریلیا کے خلاف مقابلہ کرنے کے لیے تیار قرار دیا ہے۔

رابنسن نے وزڈن ڈاٹ کام کے لیے اپنے کالم میں لکھا، “اس میڈیکل ٹیم نے کہا کہ ایسا ہونے کا امکان ہے کیونکہ میں نے بیک ٹو بیک ٹیسٹ میچ کھیلے، اور لارڈز میں 15 اوورز کے بمپر بولے۔” “لہذا بعض اوقات یہ چیزیں آس پاس آتی ہیں، لیکن پھر وہ اتنی ہی تیزی سے چلی جاتی ہیں۔ میں مانچسٹر کے لیے 100 فیصد فٹ ہوں۔”رابنسن

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *